søndag, november 23, 2008

Partners in crime

Ja, jeg vet det blir mange "Og dette har skjedd siden forrige gang"-innlegg, men... Og dette har skjedd siden sist:

Chris klarte å knekke av nøkkelen i låsen på racersykkelen vår utenfor jobben en dag, så vi fikk et lite mission med å frigjøre den igjen. Chris turte ikke (ha!), så jeg gikk inn på Shell-stasjonen ved siden av og fikk låne en sånn smart liten sag og en monster-kliptang. Mens vi sto der på gaten midt på lørdags formiddag og saga og styrte kjørte riktignok Securitasbilen forbi mer enn én gang, men ingen forbipasserende kom med noen reaksjoner, så vi planlegger nye brekk snart.


Da vi kom oss løs, feriet vi med lunsj på Knoll & Tott.



Ellers... Bonsaitreet lever fortsatt, om ikke helt i beste velgående. Chris har googla stell av planten, og er nå nøye med å dusje, vanne og å gjødsle mer enn det som strengt tatt er nødvendig. Til tross for den gode behandlingen, henger treet litt med bladene... Tro når vi reiser på juleferie, da må vi vel høre med en nabo eller noe om å vanne den - og det er ikke en oppgave å ta lett på, ifølge Chris. Jeg tror det er like før han tar ut noen dager permisjon for å være hjemme og observere! Men jeg satte ned foten da Chris forsiktig ymta frempå om ikke treet kunne stå inne på badet mens jeg dusjer slik at den får mer fuktighet!

Denne uka kom det pakke i posten fra mamma med adventkalender og adventsstake. Nå blir det jul i heimen. Jeg tror kanskje Chris og jeg er de eneste som ikke har noe i mot at jula kommer tidligere og tidligere for hvert år, for her har vi allerede juleduk på stuebordet!

Og julegavehandlinga er i gang. Ingen trenger å komme med noen ønsker, for jeg har allerde bestemt meg for hva dere får! Og bare så dere vet det, gavekvaliteten i år bærer preg av at jeg var sent ute med bestilling av flybillett hjem, at jeg må kjøpe meg koffert for å få ting hjem - og at jeg liker meg selv best, så der går det mest penger! Det er nå godt vi er forskjellige, som Vegard sier!

Dere hører fra meg neste gang det skjer noe nytt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle ha sagt dette for lenge siden ang julegaver: Jeg ønsker meg et belte i julegave fra deg og Annette; svart, litt bredt, ingenting ekstra på.
Annette har visst endel penger, hun har nemlig mistet VISA kortet sitt for en god stund siden...
mamma