fredag, september 05, 2008

Vår aller første mansion

Ankommet Tromsø. Flyttet inn i leiligheta i Sjøstranda 37d sammen med Chris. Hatt mine første arbeidsdager på Narvesen her. Hatt Rune Rudberg som kunde hele to ganger.

Mye har altså skjedd! Chris og jeg har allerede fått det ganske så koselig her i leiligheta vår må jeg si! Og i dag har de siste pakkene kommet i posten, så mens jeg var på jobb har Chris hentet de og sørget for at vi endelig har fått kopper og fat i kjøkkenskapene og filmer og litt mer stuff på hyllene i stua. Gardiner har vi fått opp og jeg er pinadø blitt så huslig at jeg har gått til innskaffelse av dusjforheng! Det hadde jeg ikke sett for meg at jeg kom til å bruke penger på på minst ti år ennå!

Rett nede på hjørnet her har vi en Rema 1000-butikk, og der har Chris funnet 1,5 liters Urge-flasker, så himmelen er visst nærmere enn noen gang:) Vi har til og med skrevet kontrakt med strømleverandør! Herrejemini!

Og nyjobben er et helt kapittel for seg selv. Ikke ett stille øyeblikk har det vært på de to dagene jeg har vært på jobb. Men tiden har gått fort og jeg har lært masse nytt. Og Unni, sånn mynttellemaskin er en super investering. Kassa er ferdigtellt på to minutter!

Nå venter jeg bare på at Chris skal komme inn etter å ha vært ute med søppla, som vi forresten ikke er helt sikre på hvordan vi skal sortere. Ingen har fortalt oss hvordan vi skal takle denne situasjonen med to søppelbøtter, og vi lever i konstant frykt for at Tromsø kommune skal komme på døra for å rive hodene av oss fordi vi har gjort det feil. Må nok søke ekspertråd hos tante på dette området etter hvert...

Bilder av vårt nye byliv kommer snart!

2 kommentarer:

Vegard sa...

Ja æ vente fortsatt på bildan.

Vegard sa...

Ja æ vente fortsatt på bildan.