mandag, februar 22, 2010

Der penger kan fly

Jeg har vært hos tannlegen i dag. Der kan penger fly! De tar liksom sats ut fra kontoen og flyr avgårde. Men på den lyse siden hadde jeg ingen hull og visdomstennene kommer mest sannsynlig til å komme ut fint på egenhånd. Også har jeg fått ordnet det juleribba ødela.

Jeg hadde gjort en god del researvch før jeg valgte tannlege. Det er mye vanskeligere enn hjemme der du bare har ett alternativ. Jeg googla rundt og spurte folk jeg kjenner i Tromsø. Det skulle vise seg at de bare hadde vært hos tannleger de ikke anbefalte videre... Så fant jeg en i sentrum med fransk tannlege og studentrabatt, så da var jeg solgt!

Det som derimot ikke sto på hjemmesiden deres, var at man måtte ha sånne blå poser over skoene inne på klinikken. Hadde jeg visst det hadde jeg valgt noen helt andre...


Også har jeg fått den nye, fine, røde iPoden min. Den har videokamera og alltings, og her er Chris som demonstrerer at vi har litt ulik oppfatning om hva som er artig:

2 kommentarer:

Antidamen sa...

Har aldri hørt om en anbefalt tannlege i Tromsø - æ va livredd samtlige da æ bodde der, men her i Sandefjord har æ så fin tannlege at æ har mista skrekken min :D Yay!! Knakk du ei tann på juleribba, eller nåkka sånt? Fort gjort :D

Ulrikkeg sa...

Han va veldig flink han her også, så nu har æ en æ kan anbefale:) Æ knakk en fin bit av en jeksel på første tygga av juleribba!