mandag, august 11, 2008

Barnevaktdagen

I dag har jeg vært barnevakt for Lise mens mamma og Stein var på jobb, og når man står opp så tidlig som vi gjorde, før klokka åtte (!), får man tid til å gjøre en hel del i løpet av dagen! Aller først lå vi i senga og spilte noen fantistisk morsomme Barbie-spill vi fant på nett.

Så dro vi på fotballbanen og spilte fotball med sprettball. Det var her Lise kom på at hun måtte på do IGJEN! Og hva hadde jeg sagt? Jeg kan gjøre hva som helst sammen med henne i dag, men må hun på do, får hun fikse det selv!

Da vi hadde vært en tur på bakeriet og kjøpt lunsj til Lise og frokost til Annette, dro vi hjem og solte oss på verandaen.

Det var før Lise og Annette satte i gang en ny krig og jeg måtte være fredsmegler...

Etterpå bar det ut på gresset igjen for å hoppe tau.




Jeg la litt brunfarge på bildene, mest for min egen del:)

Ingen kommentarer: