fredag, november 23, 2007

In a Winter Wonderland

"Førstemann til å finne på noe annet enn å oppdatere Facebook-profilen sin", sto det i avisa i dag. Det er jammen meg ikke lett...

Det måtte vel være lese rettslære, skrive særemne, rette fransktekst, forberede seg til mattetentamen eller noe sånt, men nei, det skjer ikke. Jeg tok en test på Facebook; jeg har rundt 90 år igjen å leve. Jeg skal altså bli blandt de eldste i verden etter hvert. Der gikk 5 minutter.

Dessuten har jeg liksom viktigere ting å tenke på. Sjokolade, for eksempel, og da særlig de du får 2 for 20 kr på Narvesen. Berlevåg driver å påstår høylytt at jeg var stor i kjeften da jeg sa vi skulle slå dem i smågodtkampanjen. Det gikk jo ikke, men jeg lanserer herved tilbudet 2 sjokolader for 20 kr - og en klem, på Narvesen 606. Bienvenue!

Der fant jeg nettopp ut, ved å ta enda en Facebook-test, at den ondskapsfulle rasen jeg er mest lik, er demonene. Tror det er på tide å ta kveld, gå tilbake til virkeligheten (hæ?) og minne meg selv på å ikke poste resultatene av disse quizzene, late som jeg har et liv på en fredags kveld.

Ingen kommentarer: