fredag, oktober 19, 2007

Det er helg og jeg skriver liste!

Fredag 19. oktober, jeg har min første fritime i år. JEg kjeder meg og jeg skriver liste!

Første:

- Bestevenn: Vegard
- Jobb: Ung jobb som vaktmester på helsenteret
- Begravelse: Oldemor Johanna i Berlevåg
- Lange reise: Sikkert en sydentur da jeg var liten
- Cd jeg betalte for: Husker ikke, om jeg noen gang har kjøpt en CD.


Siste:

- Jeg spiste: To sure epler!
- Drakk: Vann
- Reklame jeg så: En eller annen reklame på TV i går, sikkert.
- Person jeg snakket med på telefonen: Kjersti
- Sms: Fra Ørjan
- Gang jeg dusja: I går kveld
- Person jeg gav en klem: Tror det var Vegard
- Personen jeg så: Folka i tyskklassen som skulle bruke klasserommet
- Personen jeg snakket til: Tysklærer Viggo, eller jeg hilste jo på vaskedama da jeg traff henne i gangen...
- Jeg hadde/har på meg: Joggebukse, t-skjorte og hettegenser
- Sang jeg hørte: De nye gitarkameratene da jeg gikk til skolen
- Irriterende ting: Mattetimen


Beskriv:

- Lommeboka di: Stor og svart. Har plass til alt og litt til
- Håret ditt: Blondt, nyklipt, men likevel liten forksjell fra i går
- Mobiltelefonen din: Blå, litt slitt og veldig fin!
- Huset ditt: Bor i en gul kjeller, men har fått det fiiiiint der:)
- Ryggsekken din: Svart og blå, ligger hjemme en plass
- Parfymen din: Sommerlig, altså ikke på idag:S
- Skolen din: Liten, dårlig, mange venner
- Din framtidige bil: Ei knallrød boble


Favoritt:

- Dessert: Sjokoladekake
- Mat: Fisk, alt med kesam og grøt
- Godteri: Sjokolade og gelé
- Nummer: 4-8-15-16-23-42
- Dag: Søndag
- Parfyme: Green Tea
- Farge: Rødt og svart
- Sport: Løping
- Sang: Det skifter, men for tiden er det en eller annen av Knutsen & Ludvigsen
- TVprogram: Lost
- Vær: Varmt, men ikke nødvendigvis sol
- Film: Tror ikke jeg har noen favorittfilm
- Skuespiller(e): Ingen spesielle
- Bokstav: U!
- Sko: Joggeskoene
- Grønnsak: Gulrot
- Frukt: Eple
- Tyggegummi: Sølv Extra
- Sjokolade: Lion
- Årstid: Sommer
- Ferie: Sommerferien
- Band: Queen
- TVkanal: Har stort sett snø på begge kanaler hjemme, men det gjør ikke så mye.
- Butikk: Ikea?
- Café: Har vel ikke akkurat så mange å velge imellom her...
- Tid: Sent på kvelden
- By: Waterloo, selvfølgelig!


Enten eller:

- Ski eller snowboard:Ski
- Svart eller hvit: Svart
- Slipknot eller Metallica: Metallica
- Telefon eller mobiltelefon: Mobil
- Penn eller blyant: Penn
- Star Wars eller Star Trek: Ingen
- Metall eller punk: Ingen


Det første du tenker når du hører:

- Hund: Ikke bit meg!
- Oransje: Appelsin
- Is-te: Nam
- Agurk: Hadde vi kesam også?
- Hai: Australias strender
- Bursdag: Kaker


Tilfeldige spørsmål:

- Hvor gammel ser det ut som du er: Vet ikke, men på sykehuset i Belgia spurte de hvem som passet mine barn mens jeg var innlagt...
- Kan du reparere en bil: Eh, nei
- Har du drept noen i en drøm: Nei, heldigvis
- Har du planer for fremtiden: De forandres stadig
- Er du vegetarianer: Nei
- Skriver du dikt: Nei, og ikke blir jeg med å analysere dem heller!
- Er du snill: Håper det
- Er du høy: Passelig
- Er du slem: Nei, tror ikke det


Dette var sikkert kjedelig å lese... Bon week-end, da!

Ingen kommentarer: