tirsdag, august 14, 2007

As Time Goes By...

Vegard er kommet. Etter at han hadde brukt seks timer av sin første dag i Båtsfjord på å gå mellom Narvesen og Rimi, skrape skrapelodd og spist pizza, dro han, Ida, Kjersti og jeg hjem til meg og spiste taco. Siden vi ikke har noe tid å miste mens han er her, skulle vi stå opp tidlig i dag. Klokka ti, sa han. Det er 40 minutter siden og jeg døyver tia med noe greier jeg fant på gamle slottisers blogger...


Dagens låt: Sangene til en av Idas kompiser, Petter Carlsen. Sjekk urørt.
Dagens frisyr: Håret sier "Jeg gjør hva jeg vil!"
Dagens smink: Same old
Dagens klädsel: For tiden kosebukser og genser. Kaldt her!
Dagens roliga händelse: Fint lite, nettopp stått opp.
Dagens planer: Kafé avev Veggis et Idusen. I kveld er vi invitert på kaffe hjem til gamlelærern:)
Dagens vill ha: Sola og varmen tilbake. Og bringebær, er visst fri og må vel en tur på Rimi.
Dagens saknad: Waterloo Halvdan-Crew. Eg saknar dykk!
Dagens drog: Teller ufrivillig sniffing av hybelkaniner på badet?!
Dagens tråkigaste: At vinduene sto åpen i natt og det er ishus her inne.
Dagens besta: Fri fra Narvesen... men hva skal man finne på da da???
Dagens måste: Vaske den 10 kilos tunge wokpanna. Gjett om jeg angrer for at vi ikke bare stekte kjøttdeigen rett på plata i går da vi ikke hadde steikepanne!
Dagens dricka: Dø Cola? Eller kanskje vi drar Vegard med på kaffebaren og lærer han å drikke latte, ka du sir Ida?
Dagens köp: Minst mulig!
Dagens mat: Rester fra i går.
Dagens sjuka: At jeg nettopp fikk en telefon fra Båtsfjord politistasjon som ville ha meg inn til avhør... Så var det bare Vegard som var på besøk hos mora på jobb.
Dagens kärlek: Ikke noe spennende - Tights, bukser er oppskrytt:)
Dagens mående: Trés bien!


Hej, hej!

Ingen kommentarer: