mandag, juni 02, 2008

What a Feeling!

Ja, alle dere som smilte og vinka til meg da jeg var ute og løp i ettermiddag (synes det var ekstra mange som hilste på meg i dag), grunnen til at jeg løp med tenna på tørk var nemlig den at denne treningsturen var årets første i t-skjorte. Det var riktignok en del vind i dag, så grus mellom tenna måtte jeg bare tåle, men så deilig å kunne løpe uten genser!

Jeg fikk forresten årets første bursdagsgave i posten i dag. Selvfølgelig klarte jeg ikke å la være med å åpne til onsdag. Det var Adecco som hadde sendt meg et flaxlodd. Jeg vant 50 kroner. Joho! Og så var det en som stoppa meg på gata da jeg gikk hjem fra skolen som syntes jeg så fransk ut der jeg gikk med den fine lua mi på! Oui, mais je suis francais - ou un peu...

Så mye å fortelle. På butikken på lørdag møtte jeg en venninne av bestemor jeg har hilst på tidligere. Først var jeg ikke helt sikker på om det var henne, så jeg gikk litt i ring rundt henne så hun kunne hilse først, men det gjorde hun altså ikke. Overså meg totalt. I dag møtte jeg henne igjen. Det viste seg å være tvillingsøstra, som jeg aldri har truffet. "La meg gjette: Thea? Nei, Annette? Nei!? Hvem er du da?"

Ellers får jeg snart mine nye løpesko fra Houston, og denne uka er uke nummer 26 sammen med Chris - seks måneder!

~La, la, la, life is wonderful~

Ingen kommentarer: