fredag, juni 27, 2008

Opp-ned-døgn

Ganske lett å snu døgnet egentlig. Jeg sov nok litt for lenge i dag (eller i går blir det vel), sto ikke opp før klokken 14. Da klokken ble 21 er jeg vanligvis så trøtt at jeg må ta en liten lur før kvelden kan fortsette, men ikke i dag. I dag (ja, vet, i går...) dro jeg ut på trening i regnet klokka 21. Jeg sykla til Syltefjordkjærringa og løp litt etter veien og i fjellene rundt der.

Så kom jeg hjem. Fortsatt ikke trøtt! Spiste brødskiva mi, så en film på nett, surfa rundt på nett i mange, mange timer. Klokka halv tre i natt fant jeg ut at jeg måtte finne på noe, så jeg tok en løpetur i midnattsola. For et vær, skikkelig varmt også!

Nå er klokka halv fem og jeg har dusja, laga smoothie og starta på et kåseri som kanskje kan bli litt morsomt. Legges ut snart om jeg blir fornøyd. Det kommer til å bli en tung dag i morgen... Tror jeg skal sette på Forrest Gump som er den faste sovefilmen min. Noe må jo lokke Jon Blund!

Ingen kommentarer: