torsdag, juni 19, 2008

Ulrikkes nye hobby

Så har jeg sommerferie i et par dager før jeg skal jobbe noen uker på kiosken; what to do? Løp til helga, så før det kan jeg ikke akkurat bruke masse tid på trening - jeg måtte finne meg en ny hobby. Første hobby ut på testing:

Nerding
I dag har Chris forsøkt å lære meg å spille World of Warcraft. Jeg har fått min egen blodalv og har allerede drept noen flygende greier og kommet meg til andre nivå. Bare 68 nivåer igjen... Dessuten har jeg, slik som enhver nerd, byttet fra Internet Explorer til FireFox. Og jeg er faktisk veldig fornøyd. Jeg har brutt ut av Norton-helvetet jeg har levd i i mange, mange år nå. Jeg har innstallert AVG Antivirus og går en ren PC-tid i møte!

Jeg forbedrer meg stadig og er snart på vei inn i DOS. Enn om jeg aldri kommer ut igjen?!

Og bare pass deg, or else I'm gonna google your ass!

God sommer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har også prøvd meg på nerding, i mitt tilfelle nedlasting av musikk. Resultat: null kilobytes med musikk på maskinen, men desto mer bannskap. Den dag i dag handler jeg all musikk på Platekompaniet.
Sjonkel

Ulrikkeg sa...

Neida, nedlasting er lett å lære seg... Er allerede i planleggingsfasen av mitt neste sommerprosjekt: Slushmaskin, eventuelt brusmaskin!

Anonym sa...

Jeg sitter på PSC seminar i regi av EMSA i Portugal. Hva er problemet?

Far din