søndag, april 12, 2009

Lange fredager og påskete aftener

En liten oppsummering av årets påskeferie:
Chris har utnyttet ferien til det maksimale ved å sove med ett øye av gangen, og game med det andre...
Jeg har sittet på verandaen og lest den siste boka i Millenium-triologien til Stieg Larsson - i allefall i dette lille øyeblikket til ære for fotografen.
Og vi bakte Hannes appelsinkake, som faktisk smakte lite nok appelsin til at jeg kunne like den. Jeg hadde nok noe prestasjonsangst da jeg rørte sammen røra ettersom Chris har skrytt sånn av denne kaka, og det ble ikke noe bedre da bakebolla ikke var stor nok og jeg måtte vaske den ene søppelbøtta for å bruke den...

Ellers har vi gjort de fleste obligatoriske påsketingene:
Påskequiz med inviklede regler og mange omganger, som dere ser her. Lite aking og skigåing, men desto mer filmseing og påskeegg. Og som en skikkelig asfaltpåske seg hør og bør, var vi på kino og så Skjult. Den var skummel. Jeg tror jeg tissa litt på meg. Tror fordi jeg også var umenneskelig svett nedetter ryggen etterpå. I dag er jeg hes.

Ellers... Jeg har fått en monsterkvise i panna, og som den rutinerte plukkeren jeg er har jeg prøvd å presse den med både vertikale og horisontale krefter. Ingenting nytter. Kommer tilbake med videre oppdatering om dette!

Nå skal jeg komme meg ut på trening for jeg kjenner oksehungeren - middagssulten eller kjøtthungeren, som den også kalles, snike seg innpå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har æ sett denn jakka før? Vi kan godt bytte, jakka mot ei kjempedyr og fin dongeribuksa æ kjøpte på nett ( nedsatt pris selvfølgelig) Grunnen er at den e nok mer passelig til dæ... Det e bakdelen med å handle på det der internettet.
Mor di

Ulrikkeg sa...

Det e den jakka du syntes va så tung, men som ikke e det. Alt du kjøpe på internett passe bedre til mæ. Tilfedigheter? Underbevisst ønsketenkning?

Anonym sa...

du e bare litt spinkelt bygd

Christoffer sa...

Slutt å pell!