torsdag, april 09, 2009

Første påskeferiedag

Jeg har nettopp vært ute og løpt. Jeg dro alene, men hadde med meg kart og kompass. Har GPS på pulsklokka mi selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal bruke den. Så jeg brøt i allefall én fjellvettregel i dag. Jeg sparte på kreftene og vendte i god tid til å se Paradise Hotel på TV i kveld, og jeg kommer nok helt sikkert til å grave meg ned i sofaen etter hvert også.

Løpeskoene mine har revna, ser jeg nå, så i morgen får jeg lete litt rundt på nettet etter erfarne løpere - erfarne fjellfolk gjør nok ingen nytte her, og finne meg nye sko. Det skal bli godt med freshe løpesko på bar asfalt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia, og vel overstått påske. I år har vi to bytta roller. Jeg har vært på fjellet i 7 dager, har aldri skjedd før tror jeg. Synes hele seansen var svært slitsom. Måke sne, bære ved, løfte på alt for å finne det rette. Men den største utfordringen var uten tvil vann og toalett situasjonen. Har satt ny personlig rekord i å holde tilbake kroppsvæsker, og i å unnlate kroppsvask. Ja, det gikk sågar så langt at jeg kunne vært der oppe flere dager til uten å trenge forsyninger av reint undertøy, jeg resignerte rett og slett.Er nå kommet hjem, sitter i stua, nyvaska og uten floker i håret. Neglene er skrapa og tennene pusset unfer rennende vann. Føler meg født på ny.
Hilsen "anonym" (Mamma)
PS Har liten tro på halvmaraton i juni. Har ikke sprunget på en uke, og har ikke planlagt det heller, verken i dag eller i morra. Må slappe av! Føler meg dorsk og tung, har hørt at tarmen kan romme opptil flere kilo, og Eivor åpner ikke før mandagen....

Ulrikkeg sa...

Jeg kjenner jeg blir flau av denne kommentaren. Vegard hviner nok av fryd!

Anonym sa...

Ditto!
anonym (samme)