mandag, mai 04, 2009

Værrapport fra Tromsø

Nå er sommeren kommet til Tromsø! Ja, det er sommeren for det passer ikke med vintersko til mitt 17-mai-outfit i år nemlig...

I helga vandra Chris og jeg gatelangs i byen, spottet en C-kjendis og hilste på bestemor Jorun. Etterpå gikk vi på Il Mare og spiste mat før vi så klart fikk med oss finalen av Det store korslaget på storskjerm på SAS hotellet.



Chris bar varene hjem fra butikken, men dopapir nekter han både å kjøpe og å bære. Gutter gjør visst bare én ting med dopapir, mener han, mens jenter har flere muligheter, så når jeg bærer det er det ikke det samme som å gå rundt med et skilt over hodet som sier "Jeg skal hjem å bæsje!".

I går løp jeg halvmaratonløypa for første gang i år (tyngre enn jeg husket!), så i dag restutuerer jeg på høyt nivå på verandaen med jordbær og Facebook.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott vær hos dokker. Ellers sier jeg bare: restituerer
mamma