fredag, januar 26, 2007

Vinter i Belgia

Etter at vi var ferdig med den store stormen her i forrige uke (som knuste et par vinduer, ei dør og rev opp et par veiskilt fra bakken), trodde i allefall jeg at den belgiske vinteren var over, men å nei, du! DET SNØR UTE! Joda, du kan se at det snør på bildet! Har jeg ikke fin utsikt fra rommet mitt, forresten?! Herfra har jeg full oversikt over hvem som kjører til og fra skolen og slottet:)

Denne helga planlegger vi a very, very low-budget weekend som starter med filmkveld hos Hanne Mari i dag, i morgen skal jeg springe inn til Brüssel (etter å ha sykla dit forrige helg fant jeg ut av veien ikke er uoverkommelig til fots... Ehm... rapport følger!) og på søndag skal jeg og Viktoria ha Den Store Migrasjonsdagen, her skal geografiprosjektet i allefall startes på!

Neste helg derimot skjer det saker: Da jeg snakka med Vegard her om dagen fortalte han at han skal til Oslo neste helg, og når jeg ikke var langt unna var det vel ingen sak for meg å ta en helg der jeg også? Neida, på en liten halvtime var flybilletten bestilt, fravær fra skolen ordnet og baggen nesten allerede pakka! Endelig skal jeg få møte Espen som tok Vegard fra meg og Ida, en liten forsmak på vinterferien:) Og så blir det å tråle hovedstadens butikker sammen med Vegard! Skrikende kommer shoppingminner tilbake fra uka i London!!!

Ingen kommentarer: