onsdag, august 05, 2009

Alternative Ulrikke


Klokka halv tolv i går kveld ringte pappa meg for å fortelle at han var rusten. Eller, det var Monica som mente det etter at de hadde vært på bygda og lånt seg et sånt superspesielt fotbad som kan fortelle deg hva som feiler deg.

Jeg måtte jo ned for å finne ut om jeg kanskje også var rusten, og jadda, jammen var jeg ikke det! Jeg googla dette humbuget, og de påstår det er en avgiftningsmetode som gjerner gift -og avfallsstoffer fra kroppen. Når vannet blir oransj skal det bety at det er noe med leddene dine. Ellers kan det jo nevnes at vannet uansett blir brunt når saltet man skal ha i reagerer med strømmen som sendes via vannet...

WikiHow testet fotbadet ved å legge to skjeer oppi i stedet for føtter, og selvfølgelig fikk vannet en oransj farge når saltionene reagerte med ioner fra metallet i den greia oppi karet.

Hokus pokus, pappsen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dæven, det er visst lite å gjøre i Båtsfjord. Hva slags farge blir det forresten på tåfis?

Onkel

Ulrikkeg sa...

Aner ikke. Vi ga oss mens leken var god!