søndag, april 01, 2007

Glad Påsk!

Folk som har skiposer over skulderen og tar en 360*s vending i innsjekkingskøen på flyplassen, folk som har på seg skisko når de reiser, folk som er på desperat etter den rosa marsipankyllingen i Nidars påskegodterposer for å vinne 10 kg marsipan (ok, kanskje bare meg), folk som ikke har sett hverandre på evigheter, folk som snakker skikkelig norsk, folk som vet hva toy er, sne, vind og stengte veier. Påskeferie!

God påske! Glad påsk! Joyeuses Pâques mes amis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah du dro den liiiitt vel langt med "folk som snakker skikkelig norsk" ! :O MEN GLAD PÅSK! og husk - on a soif tout le pâques :D

Ulrikkeg sa...

Tous les jours?
Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche!

JA, endelig har jeg lært meg rekka utenatt! Tok meg bare 8 måneder...

J'ai Kriek dans ma chambre:)Haha, ma mèrè et mon pèrè, ils ne comprendent pas de francais! HOFF, ikke jeg heller!